Ibland

Något som gör ont e känslan av att man e otillräcklig


Ja så kan det ju faktiskt kännas ibland..
Hm vad har annars hänt??
Har varit hos tandläkaren o dragit ut en visdomstand som satt långt bak längst in i munnen.
Ont som fan hade jag innan o va ganska svullen.
Men så fort den va ute kändes det mycket bättre o det va typ helt smärtfritt.
Första gången i mitt liv jag gjorde nått sånt.
Det som kändes va priset.. Fy fan va dyrt det ska vara att gå till tandläkaren!!

Valpkursen med Rex har börjat.. Det gick jätte bra o han va superduktig:))
Yngst i guppen e han.
Han tyckte det va hur roligt som helst. O trött som bara den va han efteråt.
Somnade som en gris gjorde han under teorin.. haha!

Jobba ska jag göra ikväll.. Känns sådär kul faktiskt.. Eftersom det e Fredag..
Men i helgen e jag ledig då jag o min kollega bytat så nästa helg ska jag jobba för henne.
Blir lite rörigt när man byter så för det blir två helger på rad ledigt o två helger på rad som man jobbar..
Jaja det går det oxå. Bra man kan hjälpas åt eftersom varannan helg e ganska mycket..
Händer ju alltid nått när man väl jobbar

Fy va tråkigt väder det e.. Man blir fan inte piggare precis..
Skulle verkligen behöva nått som piggar upp nu.
E så sjukt trött hela tiden.
Jag o hösten har aldrig gått bra ihopa precis. Visst e det mysigt med ljus o så men pigg blir man inte.
O frusen blir man..

Nej nu ska jag o kidzen snart göra oss iordning. Dom ska lämnas kl 11
Sen ska jag handla lite o gå ut med hundarna innan jobb börjar..

Ha en trevlig Fredag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Josse

Skulle DU vara otillräcklig..nädu, det tror jag inte på..Ring mig gumman om du har något som tynger dej, jag lyssnar ALLTID och kan hålla käften stängd, det vet du=) Hörs av sötnöt! Puss på dej

2010-10-08 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0