Shit!!

Shit vad jag suger på att uppdatera!!!!
Har varit på väg flera gånger o skriva men så har nått kommit emellan eller så har jag inte pallat..
Har ändå haft mycket att skriva om o många foto kunde jag lagt in men jag e ju sämst på att ha kameran med mig nånstans.... Glömmer den ALLTID!!!!
Tråkigt måste jag säga...

Har fått dagisfotona nu:)) Ska lägga in dom här men måste bara ladda batteriet i kameran.
Alla fotona blev skit bra!! :))
Men tyvärr måste vi skicka tillbaka Dennis foto o få nya för dom hade blivit lite vikta på posten... :(
Så jäkla typiskt!!

Ungarna har varit ganska mycket sjuka på sistone så det har blivit litta vabb.. Tråkigt!!
Dom missar ju en del på dagis tyvärr:(
Men det e ju bättre att det blir missat på dagis än i skolan så vi hoppas att dom e mer friska när dom börjar skolan!

Rex han bara växer som bara den! Jätte duktig e han med allt faktiskt:)
Det e verkligen en supertrevlig o lugn hund. O lättlärd!
Det går framåt på valpkursen o vi får mycket beröm:) Känns himla bra.

Min kära mamma har fyllat 50 år:) (tant) mohahahahaha!!
Den dagen hon fyllde va hon o pappa på Gran Canaria. Skönt för dom:)
Men det va dom väl värda tycker jag.
Igår firade vi mamma så det blev pizza som stod på menyn o i present fick hon en jättefin klocka o även en häftig blomma.

Nej nu ska jag dricka upp mitt vin sen blir det nog film skulle jag tro!

Tack o hej

Kommentarer
Postat av: Annette

Jaha då va man tant då, enligt dottern. De blev ju en jättetrevlig fredag, mycket bus och många skratt. Och javisst ni har fått tag i en jättetrevlig och lugn hund, han e så himmla goooo. Men så har ni oxå lagt ner mycket tid honom. Så de ska ni ha stort beröm för, oxå e Oliver och Dennis så duktiga med honom. Och hellt plötsligt blev han morfars lille påg. Puss o Kram Mamma och Pappa.

2010-10-31 @ 19:34:47
Postat av: AnnSofie

Tack :) Ja du får fråga men du får inget svar hihi. Snart kommer det nog ut i bloggen vad jag ska göra. Ska bara kolla upp lite till innan ;)



Grattis på födelsedagen förresten :)

2010-11-04 @ 20:36:16
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0