Strumptjuven

Igår när jag sorterade tvätt som jag lagt på soffan upptäckte jag att jag va av med en strumpa..
Ja, inget ovanligt tänkte jag.. Händer ju titt som tätt här. Tumlaren måste äta strumpor bla..
Men jag va ändå ganska säker på att jag sett den.. Det va Dennis lille strumpa så klart bara för att den e minst att hitta.
Letade igenom soffan men ingen strumpa där inte..
Jaja inte mer med det utan den dyker väl förhoppningsvis upp tänkte jag..
typiskt eftersom det va en ny Blixten strumpa..
MEN idag när jag va i trädgården o plockade hundskit så tyckte jag att den ena skiten så väldans konstig ut..
O mycket riktigt så gjorde den det.. Vet ni varför?????
DÄR va strumpan!!!!!! O det kan ju bara vara en som tagit den.. I smyg då..
REX!!! Vår egen söta lilla strumptjuv.
Ojojoj det kunde slutat illa om den inte kommit ut.. HEL!!!
Jäkla buse till hund det där.. :)
Så nu har jag prentat in i ungarnas huvud att alla kläder, SPECIELLT strumpor får ALDRIG ligga på golvet..

Annars går det jätte bra med den lilla sötnöten:)
Igår fick han följa med till stallet en liten sväng o hälsa på Pigall.
Det tycket han va himla roligt:) Rex ville bara leka men det ville inte Pigall riktigt. haha!
Visserligen hade Pigall precis fått en massa morötter så han hade fullt upp med dom o ville inte bli störd av Rex..
När han åker bil e han bra på att pipa men det går bättre o bättre.

I Lördags va vi i Bokskogen en liten runda.
Vädert va helt underbart:))
Kunde tyvärr inte gå speciellt långt med tanke på Rex men vi lullade en liten bit o snackade även litta med alla ankorna som ville ha mat,
Tyvärr hade vi inget bröd med oss men det va många andra som hade det som tur va..
Vi träffade på en liten fransk bulldog valp som Rex hade jätte roligt med. Dom va lika gamla så det va fullt ös på dom.
Fick ju dock hålla igen lite på Rex med tanke på att han va ganska mycket större.
Ronja o Milli njöt i fulla drag av att komma ut på en ny plats.
Får åka till skogen lite oftare, O nästa gång får vi ta med fika:)
Ungarna tyckte oxå det va supermysigt:))
Oliver sprang rundor med Ronja o sen med Milli så dom va jätte glada.
Nu har nästan alla varsin hund att hålla när vi e ute o går..  Vi behöver ju bara en till... :)) hihi

Imorgon e jag ledig:)) Härligt!
Hoppas på fint väder..
Tänkte nog göra nått höstpyssel med ungarna.
Sen får vi nog besök oxå kan jag tro.. Brukar bli så när man e ledig:)
Hoppas jag mår bättre imorgon bara.. Har ikke mått så vidare bra idag. Vet inte vad det e.
Konstig huvudvärk, yr, svallningar. Ja bara känt mig allmänt konstig.
O fruktansvärt trött!!! Åhh alltså jag o hösten går inte alls hand i hand..
Fast den kan vara mysig o som idag har vädert varit strålande mitt på dagen. Sånt höstväder kan vi väl alltid få ha.. :)
Skulle vilja köpa lite fina blommor nu till framsidan då vissa andra har dött..
Vill ha lite höstljung, färgat kål o litta pumpor kanske.
Ja det kommer väl det med hoppas jag...

Nej nu går ögonen i kors här..
Måste sova lite nu. Man vet ju aldrig när lille Rex vaknar..
Brukar vara vid 7.. Har jag tur får jag sovmorgon till 8.
Han ska ju inte bara ut o kissa då.. Nej nej, han SKA han sin frukost då. Som en annan bebis när den vaknar.. :))

Just det!
Har sagt sen innan att jag ska ta tag i vissa saker o ting..
O det SKA jag nu oxå!!!

Nu jäklar!!!!!!!!!!!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: vera

Helt otroligt!

Två hela inlägg före mig ;)

Du otillräcklig?? Nää du!!

Hoppas inget har hänt vännen..

Du vet var jag finns om det e nått!



Lille Rex, strumpätaren hihi.

Tur den kom ut igen!!! Kram

2010-10-12 @ 01:03:55
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Annette

Hahaha, ja de va ju tur att den lille strumpan kom ut!Han har säkert haft jättekul. Hoppas att vi tänker på samma sak, med att du ska tag i saker och ting. Du vet att Pappa och Jag stöttar, och hjälper så gott vi kan. Kram Mamma

2010-10-12 @ 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0