Veterinären

Vi va ju hos veterinären med lille Rex idag så han kunde få sin vaccination.
Allt gick jätte bra o han uppförde sig utmärkt:))
Veterinären kände, klämde, drog i benen, lyssnade o hade sig.
Inte ett ljud från Rex utan han bara hängde med o såg glad ut.
Han sa inte ett pip iheller när han fick sprutan. Även analsäckarna blev tömda...
Fy fan va det luktar alltså!!!!! Åhh herregud vilken stank!
Men inte ens då gjorde han en min eller yttrade sig. Duktig min lilla vovve e :))
Det va bara bilresan han inte uppskattade. Det gillar han inte direkt utan då piper han o har sig.., Haha!
Han blir sur när han får sitta där bak istället för fram..

Innan det va jag o Dennis i stallet o fixade fint till Pigall. Det blev även en liten ridtur:))
Många morötter o äpplen fick han oxå.
Under tiden va Oliver o Peter o handlade till middagen o till Fredagsmyset.
Det blev en jäkla massa godis vill jag lova! Det räcker gott o väl till hela helgen:)

Har fått riktigt jäkla ont i ena sidan av munnen.
Vaknade imorse o kunde knappt prata.
Hade feta problem att äta min macka så jag fick doppa den i kaffet minsann..
Vet ikke vad det e. Känns lite svullet nu oxå o det ömmar ända upp till örat snart..
Kan ha nått med visdomständerna som jag inte har inu.. Vad vet jag??
Får avvakta i helgen o se vad som händer..
Men det lär bli en hel del piller att knapra för att stilla smärtan.. Störigt värre!!!

Imorgon har jag bestämt mig för att städa min garderob.. Igen!
Får se hur det går med den saken..
Har ett par ställen till som måste städas o rensas.. Känner mig på sånt humör nu men e alldeldes för trött för att börja nu så här mitt i natten..
Rex väckte mig först halv 5 o då sprang han ut o kissade, sen väckte han mig igen halv sju o då sprang han ut o bajsade. Jätte duktigt av han:)
Trots att han gjorde av sig innan vi gick o la oss.. Men men så blir det ibland.
O vid åtta vaknade Oliver.. Men jag låg i sängen till klockan va nästan nio. Hehe!
Skönt med lite större barn som klarar sig själv en stund då o då.
Peter satte på tecknat på tv o där satt han o mös en timme så vi kunde ligga o dra oss.
Dennis vaknade vid nio.

Nej nu e det natti.

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0