Helgen slut igen....

Det va ju tusan rent va helgen springer förbi när man väl e ledig.. Riktigt tråkigt!
Idag fick vi oxå sovmorgon här hemma:) Härligt!
Kl 13.00 befann vi oss i Eskilstorp kyrka då det va dop för Amanda. (Peters kusinbarn)
Sen va det mat o kaffe i lokalen här hemma vid. Nära o bra:)

Efter dopet körde vi hem till Robin, Elaine o lille Theo.
Jättemysig lägenhet:)
Det blev en kopp kaffe o en massa lek bland barnen.
Kunde inte stanna så himla länge eftersom våra barn va aströtta..
Körde hem o duschade ungarna o på med pyjamasen sen däckade lille Dennis direkt.
Olli fick spela lite tv-spel en stund.
Jag cyklade till stallet o pysslade med Pigall, mockade skit i boxen o hagen, fyllde på vatten o ja allt det där som ska göras..
Skulle egentligen smort tränset men klockan blev så mycket så det får bli en annan dag..

Blev sen middag idag eftersom vi haft fullt upp hela dagen så det blidde kinamat:)
O det va verkligen gott må jag säga.

Kollade på en film sen körde Peter o jobbade. Han ska jobba lite nu inatt..
Men det ska inte jag utan nu ska jag sova för jag är så himla trött..
O mer o mer förkyld blir jag känner jag...
Har nyst som satan hela kvällen. Känner mig ganska hängig oxå faktiskt...
Vill verkligen INTE bli sjuk nu!
Men tyvärr e det många som e det nu...


Natti natti

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Sv: Ja han är riktigt snygg :) Hoppas Cane oxå hoppar så där när han bara är fyra år ;)

2010-09-06 @ 20:01:29
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0