Kidzen sjuka

Ja nu e kidzen sjuka. Förkylda o hostar som bara den.
Oliver e den som hostar mest i alla fall. Imorse hostade han så mycket så han kräkte den stackarn:(
Nu e han jätte hes oxå.. Ganska skönt faktiskt.. Hihi
Fast han kunde ju smittat sin lillebror med hesheten.. Haha!
Peter e hemma med dom denna veckan för jag va hemma förra gången..
Vi får turas om så gott det går.
Nu kommer ju hösten o vintern o alla olika baciller.
Hoppas det inte blir för mycket vabb..
Ska ge dom en massa vitaminer o se om det hjälper.. Eller hur liksom??

Annars rullar allt på som bara den.
Fullt ös på jobb o även hemma med ungar, hundar, hästen, hushållet ja you name it!!
Vi hjälps åt så gott det går.
Nu ska vi göra ett litet schema angående hushålls sysslor här hemma.
Middag ska vi dela upp så vi har varannan dag. Den som har uppgiften ska komma på det o även tillaga den:)
Ska bli intressant o se hur detta går..
Gubben ska jagas ännu mer med blåslampa det vill jag lova! Haha!

Vi hjälps åt nu oxå men jag gör det mesta med vissa saker..
Blir ju ganska tråkigt efter ett tag liksom..
Det e ju en del som ska göras med allt o alla.
Städa, tvätta, laga mat, handla, ta hand om ungarna , ta hand om djuren, aktiviteter o en massa annat.. Ja ni känner till det där!

Hur har ni det hemma??

O nu ska vi börja på valpkurs med (lille) Rex minsann:) Ska bli jätte roligt! Har gått den kursen med Ronja o det va det guldvärt:)
Det e hundringen i Oxie. Kan varmt rekomendera dom:))


På Fredag blir han 12 veckor o då e det dax för vaccination hos veterinären.

Köpte oxöron till hundarna idag o jisses va det va populärt..
Dom har fått det innan men idag va det nog extra gott.
Första gången för Rex dock men han älskade dom:)
Det e verkligen en himla trevlig hund! Vi e supernöjda med han:)

Jag älskar o läsa bloggar. O det finns ju miljontals av dom.
Helt sjukt så poppis det e..
Har bla börjat läsa en lite då o då..
kissie.blogg.se

Herregud!! Ja, jag säger inget så har jag inget sagt.......

Men när man läser alla andras så e ju ens egen blogg skit tråkig känns det som.
Skulle vilja skriva om så mycket o lägga in fler bilder..
Men ibland orkar jag inte o ibland klyddar sidan o ibland har man inte tid..
Lite att skylla på där.. Haha!

Nästa vecka börjar Despan!! :)))) Tjoho vad jag längtar!
Även bonde söker fru börjar snart.
Undra när Greys anatomi ska börja???
Nån som vet??

E det någon som kan rekomendera en bra bodylotion till torr hud??
Nu när det e kallt ute så torkar hela jag ut.. Skit störigt!!!
O även nån bra hårinpackning vet ni kanske???
Ska snart fylla i mina slingor tänkte jag.
Måste boka en dag med Emma bara:)

Nej nu ska jag mysa lite med mina stackars barn som inte kan somna pga den jäkla hostan...:(

Ajöken


Kommentarer
Postat av: Jenny

Greys börjar på onsdag!! En bra tv-vecka nästa vecka. Tjohoooo..på med värmeljusen o fram med filten :-)

2010-09-30 @ 12:33:49
Postat av: vera

Jag tar det mesta med barnen, Lagar mat, städar

( ja inte som du då haha;) )

Kenny sköter räkningarna, jobbar, jobbar hemma, huset...

Ja typ =)

2010-10-01 @ 00:29:01
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0