Pigall

Nu e Pigall hemma från sommarbetet:) Känns skönt!
Har flyttat till ett nytt stall nu. Känns bra faktiskt..
Fick gå en bra bit in i hagen på betet innan vi hittade han.
På väg till transporten fick vi 5 st hästar som följde efter o ville nog gärna följa med hem.
Lite skulle han ju klart bråka innan han skulle upp i transporten men det gick ändå väldigt smidigt:)
Hade hjälp av syrran o Peter. Mamma o Filip va oxå med o kollade.
Mamma va mest nervös.. Hahaha!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
Våra ungar va hos farmor o farfar sålänge.

Ett stort Grattis till Jessica o Tom:)
Nu har äntligen deras lilla Stella kommit ut:)

Nej nu orkar jag inte skriva mer.. E så jäkla trött o öm i hela kroppen.
Har varit fullt ös hela dagen

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Annette

De va helt underbart nere på ängarna, alla dofter v solen sken o varmt och skönt va de, då mår man bra, balsam för själen. Jag tyckte Pigall va jätteduktig, jag trodde han skulle balla ur totalt men nä då han va jätteduktig, ja jag va nervös, men de e ju sådant som sitter i sen han va unghäst och han och jag hade våra fajter, och de va ju en hel del. Men vilket underbart stall han kommer och få stå i lyx de lux, haha. Men de kan både du och han va värda. såg honom när jag släppte ut hundarna nu i morse, kändes lite konstigt att kunna stå och se honom, inte sån nära, men ändå, de va många år sen som jag kunde de, o va jag vill ut på landet igen. Kramar Mamma

2010-09-02 @ 10:26:36
Postat av: AnnSofie

Sv: Ja visst är dom :) & busiga till tusen.



Synd att du inte bor lite närmre, då hade vi hjälpt dig med din Pigall ;)

2010-09-03 @ 21:38:30
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0