Surt!!!

Fy fan vad Rex kan fisa surt alltså!!! Han har säkert släppt sig 8 gånger minst under en halvtimme nu ikväll.
Så klart ligger han precis vid mig..  Sursketna hund.. Haha

Har jobbat idag o även haft möte på jobb.
Efter jobb cyklade jag direkt till stallet.
Gjorde fint till Pigall o mös en stund i hagen med lite borstande o en massa morötter.
Imorgon blir det en tur på stubben tänkte jag:))
Hoppas det blir fint väder bara.

Ja hör ni nästa vecka e det många program på tv som ska kollas:)
Tjohoo!!! Längtar

Måste göra om min blogg nu.. Tycker det behövs litta ändring o nya foto.
Men självklart ska den lila färgen bestå!!
Får ta Vera till hjälp för jag kan inget om sånt..
Men har ni tips o ideer så vassegoa o tala ut:)

Hade gärna velat skriva om lite roligare saker oxå men ibland står det fan stilla i huvet eller så pallar jag inte helt enkelt..
Tycker det e en tråkig blogg ibland men har ju ändå några som läser..
O nyfiken i en strut som jag e så får ni mer än gärna skriva vilka ni e :)

Ungarna e lite bättre idag men hostar ändå ikapp här hemma..
Jäkla hosta!!
Känns som våra ungar e födda till att hosta..

Nu e jag långledig denna helgen o det ska faktiskt bli ganska skönt!

Dennis tjatade om att han ville bada o självklart fick han det:)
Oliver ville inte bada så då passade han o jag på att slänga ihop en kladdkaka som vi mumsade på till kvällsfikan.
Jag drack en varm kopp te o ungarna drack äpplejuice som dom älskar.
Dom vet mycket väl om att det e Fredagsmys imorgon o dom längtar verkligen till det.
Vi ska köra ut till Hököpinge o handla godis. Dom har skit gott godis i stora mängder där.
O det e ganska billigt oxå:) Så det rekomenderar jag varmt!

Ska bara försöka komma på nån god Fredagsmiddag oxå..
Alltid lika kul det....

Nej nu ska jag snart hoppa i bingen. Har en jäkla huvudvärk som ikke vill släppa..

Hej sålänge

Kommentarer
Postat av: vera

Jag

2010-10-01 @ 00:23:56
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0