Jösses!!

Ja jösses va längesen jag skrev nu.. Dåligt jag vet!!

Minns knappt när o vad jag skrev sist..
Men julen o nyår e ju förbi o nu e vi inne på mitten av Januari 2011 redan..
Helt sjukt! Fan va tiden går..
Man hinner ju inte med.
Tyckte vi klädde granen precis tex..
Allt vårt julpynt åkte ner i lådorna i Lördags.
Skönt att bli av med det samtidigt som det va lite sorgligt eftersom allt gått så fort.
Oliver ville inte ta ner granen utan den ville han ha kvar för den e ju så fin o mysig mamma sa han:))) Sötnöt!

Julen hade vi hemma i år. Jätte trevligt tycker vi att det va:)
Skönt att slippa packa en massa saker o ungarna för att sen ta med mer än dubbelt så mycket hem.
Det va en lugn o mysig julafton o överlyckliga barn som öppnade hur många julklappar som helst.
Det ända tråkiga va att migränen skulle ju givetvis oxå komma o fira jul.. Varför inte liksom???
Redan lillejulafton på kvällen kom den o satt i tills juldagen sent på kvällen..
Fick en dunderpilla av mamma som jag tog på julafton. Det mesta av värken försvann men litta off va man allt.
O det fick bli julmust att dricka hela kvällen.
Typiskt när man kunde druckit ett gott glas rött till julamaden..
Jaja det gick bra ändå. Vi hade supertrevligt o alla hjälptes åt.

Nyår firade vi här hemma med familjen Krogh, Camilla o Filip.
Det va oxå en väldigt lugn o supertrevlig kväll. Förkyld som fan va både jag o o Emelie så vi satt och snörvlade o hostade ikapp under kvällen.
Vi åt en supergod middag som bestod av: fläskfile, kycklingfile, oxfile, potatisgratäng, sallad, olika såser o tillbehör samt vitlöksbröd. Himla gott va det!

Efterrätten blev kladdkaka med glass o maränger:)
Väldigt uppskattat av kidzen!
Och sen blev det ju så klart en massa godis.

Full fart va det på kidzen hela kvällen men även lite film tittade vi alla på med dom.
Det regnar köttbullar o draken kollade vi på:) Hahaha!

Innan klockan blev tolv klädde alla på sig o gick ut i trädgården för att kolla på alla raketer.
Jag skruvade upp musiken högt till hundarna. Ronja e skit rädd o Rex blev mest osäker. Milli skiter i vilket.
Men efter ett par minuter fick jag gå in med Dennis för han ville absolut inte vara ute.
O bara efter en liten stund kom Lärke o Lilja oxå in. Raketer va inte så uppskattat. hihi
Jo genom fönstert skulle Dennis titta så att så fick det bli ;)

Andy o Pauline kom oxå förbi en runda o firade tolvslaget här med oss.
Dom hade oxå bara tagit det väldigt lugnt.
Skönt att det blev så.
Det va ju jobb dagen efter för mig o Emelie.. Skulle börjat kl 7 men min kära kollega ville byta så det gjorde jag så gärna ;)
Vid ett tiden skulle Andy o Pauline hämta Kenny o Kajsa vid bussen så dom kom oxå förbi en liten sväng o önskade gott nytt år.
Vi satt o snackade o klockan hann bli 3 typ..
Trött som bara den efter en trevlig nyår sov man gott.

Ja det va lite update..
Nu ska vi kolla på en serie vi har börjat följa som e skit bra!
Sons Of Anarchi heter den.
Kan jag varmt rekomendera!

Hej sålänge
Andy o Pauline kom

Kommentarer
Postat av: vera

Vi kollar på den serien nu=)

2011-01-11 @ 23:14:22
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Emelie

Woohooo du har också uppdaterat =)

Ja tack för nyår..så här lite sent i januari..haha!



Kraaam

2011-01-13 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0