Mör

Ja idag e jag ganska mör faktiskt..
Haft en väldigt händelserik dag på jobb idag..
Tur man har kolleger som man kan skoja, avreagera sig på o ha roligt med:)

Efter jobb kom Mamma, Camilla o Filip på besök.
Det blev fika, lek o en massa pladdrande som vanligt:)) Trevligt!

Efter det blev det en tur till Pigall i stallet.
Skönt att lulla omkring o bara vara.
Blev en massa mys o kärlek med min lilla pålle. Alltid lika uppskattat:)
Önskar bara att snön kan försvinna nu så man kan komma igång ordentligt med ridningen.
Saknar det!
Hade ju varit helt underbart med ett ridhus..
Men man kan ju inte få allt..

När jag cyklade hem öppnade himmeln sig så det ösregnade så klart..
Varför inte liksom?!!
Därför va det extra skönt med en lång o varm dusch när man kom hem.
Sen åkte pyjamasen o morgonrocken på.
Mös med barnen i soffan medans vi kollade på draken o ensam hemma o käkade en massa godis:))
Sen somnade Oliver o efter en stund somnade lille Dennis oxå.
Peter stack till Kenny en runda o jag fick även babblat en stund med Fru Krogh i luren:)

Nu sitter jag här o skulle kunna somna vilken minut som helst känns det som..
Fast helst av allt vill jag kolla på serien som vi följer. Den e så jäkla bra!
SONS OF ANARCHY heter den som sagt.
Men det går ju inte när gubben e på rymmen.. Kan inte sätta igång det hela själv via datan o allt tekniskt runt omkring.. Plus att vi följer ju den tillsammans.
Ja jag får väl hålla mig tills imorgon då..
Borde gå o lägga mig med tanke på att jag ska jobba 7-21 imorgon.

Det märks verkligen att det e en vakthund vi köpt.
Rex han vaktar som bara den. Han går gärna ut då o då och kollar av trädgården o e där nått som inte riktigt stämmer så visar han det klart o tydligt!
Känns väldans bra o tryggt:)
Vi e så himla nöjda med han. En helt underbar hund som e lättlärd o mysig att ha o göra med.
Väldigt personlig e han oxå.
Växer som bara den gör han oxå. Sist jag vägde låg han på 35 kg. Om nu vår jäkla våg stämmer.
Jag litar inte riktigt på den.
Det roliga e ju att han inser inte sin storlek bara så när han får sina små tossryck så gäller det att hålla i sig o ungarna. Det som e i vägen riskerar att åka med i farten..
Jösses jag kan ju se här i sommar när han springer i trädgården. Haha då gäller det att kidzen e beredda;)

Nej nu blir det natti natti här.

Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: vera

Den serien e ju bara så jäkla bra!

Måste komma hem å träffa Rex å kidzen en dag!



Kram

2011-01-18 @ 14:15:05
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0