Träningsvärk!!

Ja för det lär jag ha fan så mycket mer än vad jag har idag vill jag lova..
Idag har jag ont som fan sen Bodycombaten igår.
Och det kändes ännu mer när jag provade på bodypumpen idag..
Men det känns riktigt skönt att kommit igång!

Så att änsålänge ser det ut så här denna veckan:

Tisdag: Zumba
Onsdag: Bodycombat och Bodybalance
Torsdag: Zumba, 15 minuter på löpbandet o sen Bodypump

Ska ju jobba imorgon så det blir ingen träning då..
Lördag får vi se om där e nått att boka eller om det bara blir lite styrketräning eller löpbandet.
Söndag jobbar jag ju heldag mellan 7-21 så därefter e man ganska mör..

Efter träningen ikväll va jag vrålhungrig så det blev en tonfisksallad med fullkornspasta, ägg, machesallad o keso.
Satt fint det:)

Idag har vi varit lediga jag o kidzen.
Började dagen med att ta det lugnt o käkade en god frukost.
Slappade lite framför tv-n o kollade lite på datan.
Sen blev det till att dammsuga (vilket kidzen turades om att göra)
Fick även tvättat nån maskin med tvätt, tömde diskmaskinen o plockade undan.. Ja allt det där vanliga som alltid måste göras..
Fick även klippt klorna på dogsen o borstat igen lilla Ronja.

Camilla o Filip kom förbi. Det va full rulle på ungarna.
Vi alla tog även en promenad med hundarna i det fina vädert.
Helt underbart väder har det varit idag. Skönt med sol:)
Efter promenaden blev det lite god fika. Satt fint med en kopp kaffe som vanligt!
Sen blev det en tur till vårdcentralen då Oliver fick en tid för att kolla halsen.
Han har sagt ett par gånger att han har ont så då tyckte jag det va lika bra o få det kollat eftersom Dennis precis haft halsfluss.
Men det visade inget som tur va.
Det störiga va bara att vi fick tid kvart i fyra. Kom in direkt nästan för halsprovet o stick i fingret.
Sen satt vi o väntade o väntade.
Till slut efter 45 minuter frågade jag om dom hade mycket att göra liksom..
Nej detta va en ca tid ni hade så doktorn tar emot så fort han kan...
JAHA!!! O det kunde ni inte sagt när jag ringde era jävla nötter!!!
Åhh alltså dom e under all kritik där ibland..
Vi satt alltså en hel jäkla timme o väntade.
Stressat som fan blev det eftersom vi skulle till stallet o handla oxå innan mitt träningspass började..
Ja så allt fick ju gå i 190 som vanligt..
Störigt!!

Nej nu blir det snart sängen här.
E ganska mör faktiskt.
Önskar vi hade ett solarium.. Det hade varit riktigt nice nu.
Känner mig som en riktig blekfis..
Synd det e så himla dyrt bara..

Hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi tack :)

2011-02-05 @ 13:17:04
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Tjena Liniz..

Jovisst kan jag göra det men du måste ha en ide själv, färger, fina bilder, mönster, symboler eller annat som du vill ha med.

Men din blir den sista jag gör till någon annan eftersom jag har supermycket att göra nu för tiden. Jag kan därför inte heller lova att du får den nu nu, utan det får bli när jag har tid att sitta med den.

Fundera lite så skriv sen :)

2011-02-12 @ 14:43:17
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0