ZUMBA

Idag har det tränats Zumba minsann:)
Skit roligt va det!
Ja, sen att kordinationen inte e så jäkla bra det e en annan femma.. Haha!
Men man rör verkligen på sig o roligt e det.
Ska verkligen ta fler sånna pass.
Det störiga e att det e ganska svårt att hinna med o boka pass nu förtiden..

Det va ju ett tag sen man va på gymmet nu så det kändes verkligen kul att vara tllbaka.
Vill komma igång med Combaten oxå. Ja, även bodyattacken oxå!
Ska även styrketräna oxå då min rygg måste tränas. Mycket pga av jobbet.
Ja, hela kroppen måste stryrketränas.
Ska bli kul o komma igång!

Annars har det varit jobb jobb o jobb.
Hoppade in o jobbade extra natten till Måndag o sen gick jag på kvällspasset på Måndagen o idag har jag jobbat 7-14.
Efter jobb hämtade jag kidzen på dagis o det blev en promenad hem. Dennis åkte på min cykel o jag o Oliver gick hela vägen hem. Super duktig va Olli:) Han gick på som bara den utan nått gnäll alls:))
Stolt som en tocke va han när vi kom hem!
Blir samma visa imorgon oxå.
Jag pallar verkligen inte cykla med dom i cykel kärran längre.. Det e tungt plus att vi har lång uppförs backe på vägen hem... Det verkar funka bra så här o Oliver ska även få cykla hem nån gång.
Bra med motion för han. Speciellt med tanke på att han alltid e så överenergisk.. Haha!

Nej nu blir det nog snart att hoppa i bingen..
Kommer nog ha en jäkla träningsvärk imorgon..

Kommentarer
Postat av: vera

Heja heja heja =)

2011-01-26 @ 01:07:32
URL: http://avkb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0